Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Wielkanocne kartki KTM Etap III

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z kolejnymi kartkami przygotowanymi na zabawę w KTM Dziś chyba pojawią się nowe wytyczne na etap VI. Na wszystkie V etapów mam kartki zrobione, tylko muszę zaległości powrzucać tutaj. Ja wszystkie kartki prawie hurtem robiłam, stąd ten lekki poślizg w publikowaniu.
Ale, ale wracam do rzeczy he he czyli do kartek. Na każdym etapie są dwie grafiki, jedna mapka i wytyczne. Należy przygotować kartki z wykorzystaniem grafik. Jedna ma być według mapki, a druga pod wytyczne. Ponieważ udało mi się większą ilość wydrukować tych grafik, to postanowiłam, że będę na każdy etap robiła po 4 kartki:)

Kartki według mapki






Kartki pod wytyczne

piórko, tkanina, bez kwiatów, postrzępiona tkaniny



Piórko, motyle, bez kwiatów, postrzępione (delikatnie napis), perełki




Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednimi postami:)

10 komentarzy:

  1. Pięknie i bardzo pomysłowe kartki! pozdrowienia na początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, bardzo podoba mi się ta ostatnia. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie wchodzą Ci kartki Wielkanocne :* fajne grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, pomysłowe kartki.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki! ale najsłodsza ta ostatnia =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za udział w zabawie, karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko! Piękne karteczki, Ta ostatnia jest najładniejsza - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kartki udało Ci się zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)