Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 21 kwietnia 2017

Wielkanocne kartki KTM Etap VI

Witajcie:)
To już ostatnie karteczki w ramach zabawy w Klubie Twórczych Mam.
Organizatorkom dziękuję za zorganizowanie fajnej zabawy, dzięki której nie tylko wzbogaciłam pudełko z kartkami, ale również przydasie o super grafiki:)
Kartki według mapki.






Kartki według wytycznych


Grafika (źródło na dole bloga), gałązka, guziki


Media (u mnie czarny tusz), gałązka, guziki


4 komentarze:

  1. Natalko, piękne kartki, szczególnie ta pierwsza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Cudowne karteczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)