Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 6 kwietnia 2017

Wygrane Candy i złapany licznik

Witajcie :)
Dziś będę się tylko chwalić tym co dostałam:) Obie nagrody dostałam w marcu od Ani z bloga Biżuteria i Rękodzieło.
Ania wie, że uwielbiam Jej ramki i bardzo chętnie je wykorzystuje na karteczkach, dlatego zawsze od Niej dostaję te cuda :)

Najpierw poszczęściło mi się w zabawie Candy, które Ania u siebie zorganizowała. I dostałam takie cuda:




Za załapany licznik takie prezenty do mnie przywędrowały




Tutaj niestety niemiła niespodzianka, gdyż paczka przyszła uszkodzona przez pocztę i przez nich oklejona. Jak wystałam to zdjęcie do Ani, to mi napisała, że jak rozwalili paczkę, to kilku rzeczy "zapomnieli" spakować. Ehhh co z tą pocztą??????? Brak słów

7 komentarzy:

  1. Natalko, gratuluję. I przykro mi z powodu uszkodzenia paczki. Ech, ta PP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne rzeczy dostałaś. ..szkoda tylko,że z taką przykrą przygodą przez PP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że ta osóbka z poczty nie jest scrapbookerką i nie połaszczyła się na przydasie. Z tego co słyszę i widzę to zazwyczaj podkradają słodkie. Najbardziej lubią czekolady. Moja mama raz wysłała czekoladę do swojej siostry i ciocia wysłała do niej czekoladę. Obie dołączyły ją do kartki z życzeniami. Do żadnej czekolada nie doszła, tylko kartki. Od tego czasu nie wysyłają sobie słodkich prezentów i ostrzegają innych by też tego nie robili.
    Ceny poczta podnosi, ale jakość ich usług pozostaje wciąż do bani.
    Gratuluję nagród! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia P. też wygrała w tym candy, ale Ty dostałaś więcej niż ona, bo nagrodziłam Twój 150 - ty komentarz na moim blogu.
      http://basiapawlak.blogspot.com/2017/03/wygrane-candy-swiatowy-dzien-poezji.html

      Usuń
  4. No to będziesz miała bardzo radosny kwiecień :-) Paczka od kolejnej Ani właśnie wczoraj do Ciebie poleciała. A to co dostałaś jest świetne.
    Na temat uszkodzonych przesyłek mam swoje własne zdanie i wg moich doświadczeń przyczyna jest źle zapakowana przesyłka. Jeszcze mi się zdarzyło żeby moja przesyłka była uszkodzona. A podstawowa zasada jest taka , że to co jest zapakowane w środku nie ma prawa się przesunąć nawet milimetr. Czyli jak pakujemy do bąbelkowej koperty to powinna być zaklejona nie po liniach zgięcia , tylko wg tego co jest w środku, a najlepiej jeszcze jak wszystkie klejenia zabezpieczone są taśmą klejącą. Widzę w jakim stanie przychodzą do mnie przesyłki te dobrze zapakowane w stanie idealnym , te w których wszystko lata w środku jak psu z gardła wymiętolone i pogięte.
    Pozdrawiam i wypatruj jutro listonosza :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Masz bardzo szczęśliwy kwiecień, Wygrane dostałaś cudowne , tyle różnych piękności - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)