Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 28 kwietnia 2017

Wyzwanie "Z określeniami" II

Witajcie:)
Tym razem w zabawie u Anetki należy wykonać pracę związaną z następującymi wytycznymi:
1. Rower.
2. Niebieski.
3. Para.
Ja wykorzystałam zdjęcie tandemu (znalezione w Internecie), a skoro rower dla dwojga, to jest i para:) Niebieski to chyba widać. Poza tym jest para kwiatków niebieskich jeszcze. Mam nadzieję, że moja kartka spełnia wymogi zabawy i zostanie przez Anetę zaakceptowana:) Kartka ma uniwersalny napis i z pewnością może się przydać np. na urodziny dla miłośnika wycieczek rowerowych:)



5 komentarzy:

  1. Rewelacyjna karteczka. Organizatorka na pewno zaliczy zadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i oryginalna karteczka Natalio :) Wszystko jest jak na wytyczne przystało. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Przeurocza karteczka - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu, jesteś pierwsza i mam nadzieję, że nie ostatnia :)Karteczka urocza, taka romantyczna wiosenna wyprawa na rowerze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)