Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 11 kwietnia 2017

Wyzwanie "Z określeniami"

Witajcie:)
Ależ się zgapiłam:( Aneta wymyśliła bardzo fajną zabawę, jak tylko się o niej dowieszałam, to zrobiłam karteczkę, ale przez te wszystkie świąteczne przygotowania itp przegapiłam termin:( Na szczęście Anetka jest wyrozumiała i pozwoliła mi dołączyć jeszcze do zabawy:) Zatem można powiedzieć jestem w dosłownie ostatniej chwili:) Na kolejny etap zabawy na pewno dołączę na czas:)
O zasadach zabawy możecie poczytać TUTAJ
 

Wyzwanie I, prace muszą kryć w sobie określenia tj.:
1. Kontrast, u mnie czerń i biel bazy
2. Niewinność, baranek. W moich stronach mówi się "niewinny jak baranek"
3.  Wiosna :) forsycja i motylek




3 komentarze:

  1. Super karteczka :) ja się nie wyrobiłam z pracą na to wyzwanie, moze na następne uda mi się coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Piękna Karteczka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)