Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 8 kwietnia 2017

Znów się pochwalę:)

Witajcie:)
Kolejna paczka jaką dostałam w tym miesiącu jest od Ani S, która prowadzi blog Płonące motyle:)

Oj w Kwietniu to mnie moje Kochane Anie rozpieszczają, bo wczoraj przyszła paczka od kolejne, czyli już trzeciej, Ani. Ale jej zawartość pokażę wkrótce:) bo chciałam po kolei wstawiać posty w kolejności nadejścia paczek.

A z jakiej okazji Ania S przysłała do mnie paczkę? Powody były 2. Po pierwsze jakiś czas temu wysłałam do Ani drukowane stemple i napisy, bo nie miała na kartki. Po drugie Jej Synek Szymek był chory i wysłałam do Niego karteczkę:) W ramach podziękowania Ania przysłana  mi takie cudeńka:) I jeszcze dostałam, kiedyś już obiecane, książeczki z przepisami:) Przepisy w każdej ilości uwielbiam:D








5 komentarzy:

  1. Świetbe przydasie dostalas, ja tez z chęcią bym wyslala kartkę do Szymka, ale troche sie zgapiłam 😢. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalio, ależ otrzymałaś cudowności, aż chce się tworzyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko ale masz farta w tym miesiącu. Super podarunki i kolejne fajne wycinanki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne rzeczy dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)