Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 7 maja 2017

Drzewko z papierowej wikliny

Witajcie:)
Na blogu DIY pojawiło się wyzwanie pt: W majowym gaju
Na wyzwanie można zgłaszać wszystko co jest związane z gajem i majem, w tym właśnie drzewka. Mają być też jasne kolory. U mnie jest jasny odcień kawy i żółte oraz błękitne kwiatki.
To drzewko wykonałam już jakiś czas temu, ale było na prezent. Zostało wręczone kilka dni temu, więc mogę już je na blogu zaprezentować:)
Tworząc drzewko inspirowałam się tym cudem. Tylko ja najpierw wyplotłam drzewko, a później barwiłam je kawą. Kwiatki, które wykorzystałam do udekorowania dostałam od Ani:) Podstawą drzewka jest kółko z papierowej wikliny ozdobione zieloną organzą i scrpakami. Drzewko było dość spore, więc ciężko było całe wyraźnie uchwycić na zdjęciu.









12 komentarzy:

  1. Świetne drzewko i jaki fajny pomysł :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! A drzewko prześliczne =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Pomysł znakomity, A wykonanie wspaniałe , Pięknie się prezentuje - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Ale świetna praca i jaka ciekawa! Podoba mi się takie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa praca, wyglada świetnie:-)
    Powodzenia w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przepiękne to drzewko :) Napewno kosztowało Cię dużo pracy :* ale efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne drzewko! Na żywo z pewnością wygląda niesamowicie. Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu DIY - Zrób to sam. Pozdrawiam serdecznie i życze powodzenia.
    DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)