Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 27 maja 2017

Exploding box-I Komunia Święta

Witajcie:)
Tym razem chciałbym Wam pokazać pudełko, jakie przygotowałam z okazji I Komunii Świętej. Jest to Pamiątka dla Dziewczynki. Do dekoracji wykorzystałam tekturki zakupione w sklepie Essy-floresy:)
 
 


 
 
 Pierwszy raz wykorzystałam tekturki 3D, i jestem z efektu zadowolona:) szkoda, że w tym sklepie jest ich tak mały wybór
 
 

Chciałabym Wam również bardzo podziękować za komentarze pod poprzednim postem, dotyczące kwiatków. Na pewno powstanie więcej takich kwiatków:) A kto wie, może jakaś ich część powędruje do Was;) ale póki co ciiiiiii na ten temat;)

8 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)