Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 31 maja 2017

Gąsienica

Witajcie:)
Tym razem w cyklicznym szydełku do wykonania była gąsienica:) Przyznam, że pierwszy raz robiłam zabawkę na szydełku, ale robiło się ją szybko i łatwo:)
Niebieska i pomarańczowa (brzoskwiniowa) włóczka to Knitting essentials for baby. Wygrałam je w jednej z poprzednich edycji cyklicznego szydełka. Tylko oczka i czułka są zrobione inną włóczką, ale nie znam nazwy i nie wiem czy też jest dla dzieci. Jako wypełnienie wykorzystałam środek ze starej zabawki.
Wybrałam się z gąsienicą dziś na spacer do ogródka, ale nie ma słońca. Choć jak widać gąsienica dobrze czuła się na trawie:)








Na koniec gąsienica usiadła na kolorowym wazonie, który dostałam od Ani. W wazonie są irysy:)




15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna gąsieniczka, ma fajne kolorki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza. Nawet gdyby ktoś nie lubił gąsienic tą by polubił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i urocza :) świetne kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest !!!gratuluje , szydełkowanie idzie Ci świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna gąsienica! Miłego czerwca życzę!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muy linda. Acá las llamamos "cuncunas"
    Saludos desde Chile

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest!
    Jakaś plaga gąsienic, przed chwilą podziwiałam u Karolinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodka! Bardzo sympatyczna gąsieniczka!
    Super. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka! Pozdrawiam serdecznie. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko! Wspaniała gąsieniczka - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna gąsieniczka:*** Zrób jeszcze taką w tęczowych kolorkach ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka. Aż chce się ją przytulić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)