Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 15 maja 2017

Haftowane bombki-maj

Witajcie:)
Pora na kolejną porcję haftowany bombek z zabawy u Raeszki
Tym razem dodatkowym wzorkiem była świetna skarpeta na prezenty:)

Bombki



Skarpeta



13 komentarzy:

  1. Śliczne te hafciki :)Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszły te hafty , a dwie pierwsze bombki w odwrotnym zestawieniu bardzo mi się podobają :-) i o ile mniej wyszywania :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te haftowane bombeczki , ale skarpetucha podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super hafcik :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafciki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i powiedz mi jak tu będzie lato jak Ty bombki wyszywasz ;) ?

    Śliczne są :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ze zmianą wyszywanych krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja wersja odwrotnego wzoru świetnie wygląda. Że też sama na to nie wpadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne bombeczki :) a skarpety jest naj naj :*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie...tylko to bombkowanie całoroczne wprowadza we mnie niepokój...czy aby kilku miesięcy nie przegapiłam....;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)