Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 29 maja 2017

Majowe kartki u Ani

Witajcie:)
Ale ten czas leci, zaraz koniec maja, a ja jeszcze kartek na zabawę u Ani nie pokazałam. Dobrze, że już miałam je dawno gotowe:)
W tym miesiącu wytyczne podawała Nawanna, i są to:
1. Boże Narodzenie - BOMBKA
2. Okolicznościowa -   NUTKI
3a. I Komunia Święta -  KSIĄŻECZKA-MODLITEWNIK
3b.  a jak ktoś zamiast I Komunii wybierze Wielkanoc - BARANEK
Ja wybrałam wersję Wielkanocną.
Wzorki haftów z TEJ stronki, a bombka pochodzi z zabawy u Dasandy
Najbardziej podoba mi się hafcik z kwiatkiem. Na pewno jeszcze nie raz go wykorzystam:)

BOMBKA


NUTKI
 
BARANEK





Kolaż




 

Ponieważ w końcu mamy ciepło, i by nie psuć nastroju wiosennego bombkami i barankiem pokażę Wam jeszcze kwiatki:)
W ostatni weekend trochę ich powstało. Kwiatki robiłam z grafik udostępnionych przez Małgosię.
To Jej autorstwa są również żonkile na kartce wielkanocnej;)
Z tymi kwiatkami szło mi zdecydowanie łatwiej, niż z różyczkami z dziurkacza







12 komentarzy:

  1. Natalio super karteczki stworzyłaś! Bardzo podoba mi sie ta z barankiem. Kwiatuszki są śliczne, przypuszczam, że w najbliższym czasie pojawią się na karteczkach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile fajnych karteczek powstało u Ciebie Natalko :) I jeszcze te kwiatuszki :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super te kwiatuszki Ci wyszły , będzie niezły zapasik na karteczki.
    A majowe kartki świetne. Często korzystam ze wzorów ze stronki haftix ale o tym kwiatku z nutkami zapomniałam , a jest świetny. Bardzo fajny tez baranek i bombka, zresztą wiesz ze ja lubię wyszywane kartki :-).
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko, śliczne karteczki i kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kwiatki, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Ale Śliczne Karteczki zrobiłaś, bardzo mi się podoba ta z barankiem, Kwiatki też urocze - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki, i w dodatku wszystkie wyszywane! Cudne!
    Dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kartki bardzo ładne :) Wielkanocna wyjątkowo kolorowa :)
    I ładną produkcję kwiatków masz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne i wszystkie krzyzykowe!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki świetne! Szczególnie hafcik z barankiem bardzo mi się spodobał i pomysł na nutki.:) Kwiatuszków zazdroszczę.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki świetne - ten kwiatek jest niesamowicie optymistyczny.
    natomiast ta olbrzymia ilość kwiatków...Podziwiam cierpliwość, podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)