Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 5 maja 2017

Prezent od NN

Witam:)
Jak Wam minęła majóweczka? My się uparliśmy i zrobiliśmy raz grilla:) Ale i tak trzeba było w domu zjeść.

My na majówce byliśmy w Poznaniu i wczoraj wróciliśmy do domu już. A tu czekała na mnie przesyłka. Niestety na kopercie brak danych nadawcy, a w środku także żadnej karteczki czy liściku. No trafił mi się anonimowy prezent:P Tylko nie bardzo wiem nawet komu podziękować. Dlatego proszę ofiarodawcę o ujawnienie się:)


6 komentarzy:

  1. To nie ja. A karteczki nawet nie było? ???
    Sowa mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam, że to nagroda w tym candy, w którym wzięły udział 3 osoby (ja, Ty i Bożena G.). Wnioskuję to na podstawie tego, że też otrzymałam kilka serwetek i drewnianą literę A, w kopercie pozbawionej nadawcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś w Poznaniu? Mogłaś wpaść do mnie.

      Usuń
  3. Natalko! To też nie ja, Moja jutro zostanie wysłana - Pozdrawiam Cię bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niespodzianka świetna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niespodzianka ode mnie :) Wygrana w moim Wiosennym Candy Niespodzianka na blogu http://atelierbymary.blogspot.com/.
    W pośpiechu zapomniałam o nadawcy :P
    Karteczki w środku nie pisałam.
    Anonimowy prezent, bo przesyłka niespodzianka :)
    Pozdrawiam. Mary :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)