Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 19 maja 2017

Prezenty:)

Witajcie:)
W zeszłym tygodniu dotarły do mnie dwie paczuszki, w których znajdowały się cudne niespodzianki. Obie były nagrodą.

W pierwszej znalazły się prezenty od Krysi, które dostałam za największą ilość komentarzy na Jej blogu. Było to podsumowanie z okazji rocznicy bloga.
Drugą nagrodę dostałam od Kasi-Esme. Kasia była gościnną projektantką w KTM, a tematem był Czekoladowni.  Ja wyzwania nie wygrałam, ale ponieważ pierwszy raz w życiu takie opakowania robiłam, to Kasia postanowiła mnie wyróżnić i także obdarować upominkiem.
Dziewczyny bardzo serdecznie Wam dziękuję za tak wspaniałe upominki:)

 Prezenty od Krysi:








Prezenty od Kasi:


11 komentarzy:

  1. super!! fajnie tak dostawać prezenty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne przydasie dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) Otrzymałaś piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałych przydasi jakie dostałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za udział w mojej zabawie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko! zasługujesz na nie - Pozdrawiam Cię Gorąco i miłej niedzieli Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty otrzymałaś. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)