Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 21 maja 2017

Serce u Ulki

Witajcie:)
W maju Ulka zaproponowała, by na bożonarodzeniowych kartkach znalazło się serce. Ja wykorzystałam bombkę z zabawy u Raeszki, na której są serduszka. Poza tym zrobiłam drugą kartę z tekturową choinką i dodatkowo małymi drewnianymi serduszkami.




 

Przy okazji chciałabym się Was o coś zapytać. 
 Od Ani dostałam dziurkacz, z którym ostatnio nieco eksperymentowałam. Powiedzcie mi proszę, czy one wyglądają na kwiatki i czy da się je wykorzystać na kartkach? Z góry dziękuję za pomoc:)

19 komentarzy:

  1. Piękne obie wersje :-D Haftowana bombka cudownie wygląda ,choinka na zielonym tle w otoczeniu gwiazdek też :-D Kwiatkowy dziurkacz mój ulubiony masz , ładne pełne kwiatki zrobiłaś .Możesz spróbować wkleić taki zawijany środek jak w różyczkach ,też pewnie będzie dobrze wyglądać :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko, obie kartki są piękne.
    Oczywiście, że wyglądają na kwiatki i fajnie będą się prezentować na kartkach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki zrobiłaś:)
    Jak dla mnie kwiatki są śliczne i jak najbardziej są do wykorzystania na kartkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne karteczki pierwsza bardzo mi się podoba a kwiatuszki ekstra

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalio karteczki są świetne! Kwiatuszki jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki Natalko, szczególnie spodobała mi się ta z bombką. A kwiatuszki śliczne, idealne do wykorzystania na kartkach. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko! Karteczki są bardzo ładne, A kwiatuszki są Urocze i z pewnością nadają się na kartki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatki wyszły super, nawet nie myślałam , że tego dziurkacza zrobisz takie cudo.
    Haft z bombką był u mnie kartki wyszły świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki! A kwiatuszki jak najbardziej nadają się na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartki :) Kwiatki bardzo fajne :) Na kartce na pewno będą świetnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozbrajacie mnie dziewczyny z tymi świątecznymi kartkami w momencie, jak rozpływam się w promieniach słonecznych ;)
    A kwiatki to oczywiście kwiatki, więc śmiało niech wędrują na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatki wyszły super :) Postaraj się kolejne płatki wklejać lekko przesunięte a uzyskasz dokładnie taki sam efekt jak ja o tu: https://3.bp.blogspot.com/-JC7E-4N1FAo/V7mHQNUDckI/AAAAAAAARfk/sa-0fJd2D98EEEKFx5dOh6qXF2q2rK-dwCL0B/w737-h553-no/DSC00619.JPG a jak dorzucisz jeszcze półperełkę to osiągniesz taki efekt: https://2.bp.blogspot.com/-YY-zVtNDgT0/V7mHO3qr5pI/AAAAAAAARfk/UJYr0kpT04gH-WxmKLjHxaz0It1d1E1NwCL0B/w737-h553-no/DSC00615.JPG

    Powodzenia w próbach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne Ci te kartki wyszły - serduszko nie jest oczywistym motywem świątecznym, a tak ładnie udało Ci się je spasować :) I bombka też jest prześliczna.
    Kwiatuszki - jak najbardziej -będą ładnie wyglądały na kartkach. Podziwiam cierpliwość w klejeniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze karteczki. A kwiatki oczywiście wyglądają na kwiatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki slicznie sie prezentują, zwłaszcza ta serduszkowa bombka od Agnieszki;) a kwiatki urocze i jak najbardziej do wykorzystania przy karteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze zinterpretowany temat, a przecież przede wszystkim o to chodzi. Kwiatuszki będą świetnie się prezentować na karteczkach, wypróbuj:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam! Śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)