Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 12 maja 2017

To dopiero była NIESPODZIANKA!!!:)

Witajcie:)
Haftu krzyżykowego nauczyła mnie Teresa. Cały czas mogą liczyć na Tereskę w sprawie pomocy technicznej czy jakiś wzorków. Ostatnio wpadła na pomysł, że podzieli się ze mną całymi swoimi zbiorami ze wzorami i podeśle mi je zgrane na płycie. Dzięki temu mogę sama poszperać we wzorach, by mi coś w oko wpadło;)  A ponieważ na żadną wymiankę itp się nie umawiałyśmy, więc ja spodziewałam się przesyłki w małej kopercie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy listonosz wręczył mi wielki karton i jak zobaczyłam, że to od Teresy. Nawet śmialiśmy się, że wyjątkowo dobrze spakowane płyty he he Otwierając pudło sama nie mogłam uwierzyć ile cudeniek Tereska mi przysłała:) Okazało się, że Tereska w ramach poprawy sobie humoru postanowiła mnie obdarować taką niespodzianką:) Ot taka terapia na gorsze dni:) Kochana ja Ci bardzo serdecznie za wszystkie prezenty dziękuję. Już mnie korci co by do hafcików usiąść, a tu inne prace czekają...

Z resztą sami zobaczcie co kryło pudło:

Coś dla ciała i ducha:)


Robótkowe skarby:)



9 komentarzy:

  1. Pięknie Cię Tereska obdarowała, to bardzo miłe dostać taka fajna niespodziankę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i to się nazywa niespodzianka :) a najważniejsze, że od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezencik dostałaś od Tereski. Będzie się teraz działo z tym haftem miłego wybierania wzorków:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna niespodzianka :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka niespodzianka od razu poprawia nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała niespodzianka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że niespodzianka się udała :)
    A ja mam porządek w szafce (chociaż jeszcze takich przesyłek kilka by zrobił ;)) i humor mi się poprawił :) a teraz twórz i chwal się co już udało CI się zrobić:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)