Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 18 maja 2017

Wełniana bransoletka

Przyznam szczerze, że wełniana biżuteria, to zupełnie nie moja bajka. Ale jest zadanie to trzeba je wykonać;) Już mam pomysł w jaki inny sposób skorzystać z tego kursu.
Moja bransoletka powstała z włóczki w kolorze bordo. Wyszła dość gruba, a jest pusta w środku, więc zamienia się racze w szeroki pasek. Do dekoracji dodałam jej dwa guziki.







12 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem w jaki inny sposób wykorzystasz te bransoletki?
    A widziałaś te kolorowe gąsienice? Fajna zabawka dla małego dziecka. Miękka, kolorowa. Super przytulanka.
    http://diytozts.blogspot.com/2017/05/34-cykliczne-szydeko-edycja-ix-gasienica_18.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda :) jakby miała oczy :)
    Ciekawa jestem jak inaczej wykorzystasz kurs :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo oryginalna, zainspirowałaś mnie do zrobienia takiej! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to jest z tymi lekcjami :-) Zadanie trzeba odrobić , dlatego zawsze szukam czegoś przydatnego , bo nie lubię robić do szuflady. Ale temat przetestowany, zadanie odrobione. Bardzo oryginalna bransoletka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna :) Ciekawie prezentują się te guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa :) Fajnie z tymi guziczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre! :)
    podoba mi sie pomysł na włóczkową bransoletkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszła Ci ta bransoletka. No i te guziczki świetny pomysł! Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)