Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 16 czerwca 2017

Haftowane bombki-czerwiec

Witajcie:)
Przyszła pora na pokazanie bombek wyhaftowanych w czerwcu w zabawie u Raeszki:) Tym razem poza bombkami, była choinka z bałwanków. Można było zrobić całość lub tyko jednego bałwanka. Ja zrobiłam i tak i tak. Bałwanki są urocze i malutkie, więc wykorzystałam resztki kanwy, które miałam. Wpasowały się rozmiarem idealnie;)







5 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki :) Moje jeszcze nie gotowe :(
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają na różnych kolorach kanwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak bałwanki są bardzo wdzięczne do haftowania :).

    Super hafciki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Bardzo Piękne hafciki, choinka z bałwanków jest Przeurocza - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)