Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Kartka biało-czerwona

Witajcie:)
Na maj Inka podała wytyczne w barwach narodowych, a więc karteczka miała być biało-czerwona. Ja wykorzystałam hafcik z zabawy u Agnieszki, bo akurat miałam taki biały na czerwonej kanwie.









11 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka powstała na wyzwanie u Inki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, fajnie połączyłaś barwy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszła karteczka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Piękny hafcik, .I wspaniała karteczka - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie ci to wyszło... Hafcik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik śliczny. Karteczka urocza. I wystarczą tylko 2 kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z wykorzystaniem bombki :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)