Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Kartki u Ani-czerwiec

Witajcie:)
Oj coś mi w tym miesięcy z kartkami nie po drodze było. Albo nie miałam na nie czasu, albo weny. Kilka powstało, ale np. do Ani kompletu nie miałam. Dopiero wczoraj jak mnie na kartkowanie naszło, to na wszystkie zabawy zrobiłam. I to na niektóre nawet podwójnie:)
Na zabawę u Ani mam z każdego rodzaju po dwie kartki. Pierwotnie miałam ślubnych nie robić, bo nie byłoby po co. Jednak w tym miesiącu na szybko potrzebowałam, aż 3, więc dobrze, że miałam zapas. Dlatego na wszelki wypadem zrobiłam i ślubne;)
W tym miesiącu wytyczne wymyślała dla nas Ewa Jurewicz:)
Wytyczne:
1. Okolicznościowa - temat dowolny, obowiązkowo ma się znaleźć na niej gazeta z nadrukiem ( baza lub kwiatki, dodatki )
2. Boże Narodzenie - Aniołek
3a. Wielkanoc - baza ze ścinków
lub zamiennie
3b. Ślub - kolor biały, ecru, perłowy w dowolnych proporcjach.



Moja interpretacja wytycznych:

Okolicznościowe

kwiatki są zrobione z gazety



Boże narodzenie

Haft z tej strony



Wielkanoc

Wykorzystałam na bazę grafikę z zabawy w KTM


Ślub

Scrapki od AnGer




Kolaż


Banerek




źródło stempelków na dole bloga

10 komentarzy:

  1. Ale Cię wena dopadł i fajnie, bo efekt jest miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki, szczególnie te ślubne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalio, super karteczki przygotowałaś! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Wszystkie karteczki są Wspaniałe , Ale najlepiej podoba mi się ta druga - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw kartek :) Wspaniałe kompozycje i połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie zawsze dużo więcej niż potrzeba :-) Cieszy mnie taka ilość bo to znaczy że zabawa Ci się nadal podoba. A mnie podobają się Twoje karteczki z pomysłem i wg wytycznych . Faworytki to oczywiście te wyszywane, bo ja kocham krzyżyki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile karteczek... i jakie różnorodne do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ogrom karteczek :) Ania zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)