Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 20 czerwca 2017

Odliczam dni do wakacji:)

Witajcie:)
Na upragnione wakacje-wypoczynek, muszę jeszcze chwilę poczekać. My ruszamy za nieco ponad trzy tygodnie. Ale ja już bym chciała znaleźć się na ulubionym polu namiotowym, wśród super ludzi:) Odpoczywać na plaży, spacerować brzegiem morza, ach no jeszcze chwilkę muszę poczekać.
W tym roku jednak mamy w planach podzielić wakacje na morze i mazury. Tutaj mam do Was pytanie. Czy macie może jakieś sprawdzone, i warte polecenia, pola namiotowe w okolicach Mikołajek? Pod namiotem nigdy nie byliśmy na Mazurach i nie bardzo wiemy, gdzie warto się wybrać.

W oczekiwaniu na upragnione wakacje zrobiłam ten haft:) Wzór pochodzi ze strony DIY i miał być zakładką do książki. Ja go nieco skróciłam i zmodyfikowałam. Wyszedł za duży jak na zakładkę. Nie bardzo mam pomysł co teraz z nim zrobić. Może jako obrazem w ramce? Hmm a Wy macie na niego jakiś pomysł?







Haft ten zgłaszam na wyzwanie
Zdjęcie użytkownika Kiga Bet. 
A Wy jakie macie plany na wakacje?:)


8 komentarzy:

  1. Fajny hafcik:) My tez ruszamy za trzy tygodnie:) Już nie możemy się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszedł. Bardzo mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Bardzo ładny obrazek, W tej białej ramce wygląda prześlicznie. Udanego urlopu, A trzy tygodnie szybko minie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft :) Iście wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wakacyjnie zrobiło się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybrałam miejsce gdzie jest morze a w pobliżu dwa jeziora i dwie rzeki.Takie trzy w jednym a wszystko w promieniu kilku km od siebie.Atrakcji nie brakuje.Pozdrawiam i miłego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny hafcik,miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jaki piękny obrazek. Wakacyjnie się zrobiło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)