Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 10 czerwca 2017

Podkładki pod kubki

Witajcie:)
Tym razem w cyklicznym szydełku robimy podkładki pod kubki, według bardzo fajnego wzoru. Ja swój komplet zrobiłam z włóczki, którą jakiś czas temu w ramach prywatnej wymianki dostałam od Ani S.:)
Włóczka jest zielona, cieniowana, więc dla mnie ideał:) Podkładki na pewno zostają ze mną:)












Wzór jest bardzo prosty, a efekt piękny. Zachęcam wszystkich do wykonania takich podkładek:)

11 komentarzy:

  1. Bardzo proste, ale jakie efektowne podkładki, a do tego cieniowana włoczka dodaje im uroku. Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wyszły z tej cieniowanej włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszystko co cieniowane, od włóczki przez mulinkę i nawet ciuchy . Podkładeczki pierwsza klasa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Podkładeczki są Śliczne, A ta cieniowana włóczka dodaje im jeszcze uroku - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Ci wyszły :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie miał kubeczek wielkie wygody

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNE! i te kolorki cudowne! Przepięknie dobrana kolorystyka i fantastyczne podkładki. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam cieplutko DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)