Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 13 czerwca 2017

Traktor

Witajcie:)
Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie traktora z papierowej wikliny. Miał być w moim ulubionym, zielonym, kolorze:)
Do zrobienia tego traktora inspiracją było TO zdjęcie. Choć kombinowanym sama, co i jak zrobić, by wyglądał jak traktor;)
Traktor był wyzwaniem, z którym wydaje mi się sobie całkiem nieźle poradziłam:) Dawno nie robiłam nic dużego z papierowej wikliny, więc fajnie było wrócić do korzeni tworkowych:)
Sam pojazd wyszedł dość spory, bo podstawa była wielkości kartki A4.








Ponieważ traktor jest zielony, to zgłaszam go na wyzwanie Wyzwanie #48 Zielono mi!

17 komentarzy:

  1. Wow! rewelacja :) Wspaniały :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie sobie poradziłaś z wyzwaniem :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity! Wielkie brawa, Natalko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Tylko podziwiać , Traktor wspaniały,wykonałaś kawał dobrej roboty - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz widziałam na fb:) Cudo:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna praca :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Traktor wygląda super! Masz złote dłonie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Takim traktorem to można zaimponować :)
    Jest ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fanyltastyczny pomysł! :) Dziękuje za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej!!!
    https://itsjfun.blogspot.com/2017/06/wyniki-wyzwania-48-zielono-mi.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)