Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Zbombardowany krawat

Witajcie:)
Tym razem Danusia wymyśliła, byśmy zbombardowały krawat. Nie ma co, Danusia dba byśmy cały czas pobudzały swoją kreatywność:)
Mnie zadania nie ułatwiał wzór na krawacie (ale krawat dostałam, więc nie było co wybrzydzać:P). Jak widzicie, był to krawat w golfistów.
Pierwotnie chciałam zrobić z niego bombki, ale jakoś mi nie szło. Trochę na siłę zrobiłam jedną.

Krawat przed pocięciem. Jak widać nawet styropianowe kule przygotowałam pod bombki.




Bombka

Ostatecznie jednak z węższej części krawata zrobiłam kwiatka.
To właśnie tego kwiatka zgłaszam na zabawę u Danusi:)



12 komentarzy:

  1. W sumie to obie prace wyglądają całkiem fajne, w końcu krawat to materiał :- Super że się nie poddałaś i wymyśliłaś nowe zostosowanie do krawata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatek super, ale i bombka rewelacja:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane bombardowanie :) Śliczny kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie prace bardzo pomysłowe, mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Przeuroczy kwiatek ,Ale i bombka pięknie się prezentuje - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko, świetnie poradziłaś sobie z zadaniem Danusi;)Kwiatuszek może być ozdobą do wszystkiego;)Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się obie krawatowe bomby :) Ale chyba kwiatek bardziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusia dała nam nie lada wyzwanie:) Poradziłaś Sobie z nim świetnie i prościutko. Ale w tej zabawie ważny jest pomysł. Kwiatuszek uroczy, może być broszką, ozdobą torebki... tylko nasza wyobraźnia jest tu najwazniejsza:0 Bombka tez mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pekný nápad, želám krásne dni

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana i bombka i kwiatek są super,cieszę się ,że dałaś radę temu zadaniu,Ja niestety nie wyrobiłam się ,pierwszy raz :(
    Dzięki za udział w zabawie .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)