Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 16 lipca 2017

Haftowane bombki-lipiec

Witajcie:)
Tym razem u Agnieszki do wykonania były jak zwykle 3 obowiązkowe bombki oraz Pan lub Pani pierniczek:) Ja zrobiłam najpierw samego pierniczka, a później postanowiłam wyhaftować ich jako parę:)






Haftujemy bombki

10 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki! Bombeczki i Państwo Piernikowie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafciki rewelacyjne. Będą z nich piękne świąteczne kartki.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniczek fajnie się prezentuje na czerwonej kanwie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Przepiękne Hafciki,Pierniczki są takie słodkie - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hafciki :) Parka ciastków wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I git majonez! Nawet czerwone tło ładnie sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafciki a pierniczki prawdziwe słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I kolejne cudne hafciki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)