Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 13 lipca 2017

Kartki u Ani- lipiec

Witajcie:)
Oj jak dawno mnie tu nie było... A to przez to, że przed wakacjami tyle jest do zrobienia, że na nic już czasu nie mam. W weekend udało mi się przysiąść i porobić kartki na wszystkie zabawy (Poza Rogatym wyzwaniem, bo muszę patyczki "upolować", a to może się na wakacjach uda;)). W sobotę skoro świt wyruszamy do Władysławowa:) Trochę mnie nie będzie, ale postów kilka naszykowałam, więc będę je wrzucać, co by po powrocie nie było zbyt dużych zaległości:) Jak co roku jedziemy pod namiot, więc jak będzie niepogoda (czego oczywiście nie chcemy!!) to pewnie i do Was częściej będę zaglądać:)
Ale się rozgadałam he he, a ja tu w zupełnie innej sprawie;)
Dziś chciałabym Wam pokazać karteczki, które przygotowałam na zabawę u Ani. Wytyczne w tym miesiącu podawała Iwonka, a są to:

1. Boże Narodzenie - cukrowa laseczka
2. Kartka okolicznościowa - lato  - wszystko co się z nim kojarzy
3a . Kartka wielkanocna - przebiśniegi
Ja właśnie wybrałam kartkę Wielkanocną.



Boże Narodzenie - cukrowa laseczka
 Wzór od Tereski

  Kartka okolicznościowa - lato  - wszystko co się z nim kojarzy
 Wzorki haftu TU czyli TU


Dodatkowo kartki okolicznościowe poleca na zabawę u AnGer. Na kartkach jest Lato, Liście, Lazurowy, Latarnia:)



Kartka wielkanocna - przebiśniegi
 Wzór haftu TU czyli TU




Kolaż



10 komentarzy:

  1. Świetne karteczki Natalko :) Udanej i pięknej pogody życzę na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki , wiadomo wyszywane moje ulubione :-)Piękne hafty znalazłaś. Wszystkie wytyczne spełnione więc szósteczka z zaliczenia:-)
    Odpoczywaj , życzę pięknej pogody i podziwiam za ten namiot !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, uwielbiam takie z hafcikami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko, świetne karteczki, letnia mnie zauroczyło. Udanego wypoczynku i wspaniałej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne karteczki i wszystkie haftowane:-) udanego wypoczynku i pięknej pogody. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko! Bardzo Piękne karteczki,Ta z palmą bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i pracochłonne karteczki, Natalio.
    Bardzo podoba mi się ten delikatny wzorek przebiśniegów, a pod palmami najchętniej spędziłabym urlop ;-)
    Życzę wspaniałego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalio piękne delikatne hafty ślicznie wkomponowane w kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające karteczki, wciąż podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)