Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 21 lipca 2017

Kartki u Ulki-Matka Boska

Witajcie:)
W tym miesiącu na zabawę u Ulki mamy przygotować kartkę z Matką Boską lub Świętą Rodziną.
Wzór haftu znaleziony w otchłani internetu;)





16 komentarzy:

  1. Piękna kartka :* Bardzo podoba mi się taki minimalistyczny w formie i kolorze haft :) CUDO :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten hafcik i piękna kartka powstała.
    Miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i wymowny minimalizm :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft na wspaniałej kartce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten wzorek:) kartka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, delikatna i śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka powstała :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny hafcik wyszedł :)
    Kartka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest piękna i bardzo staranna

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, delikatna karteczka, piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka. Podziwiam szczególnie te hafciarskie bo sama mam do takich prac dwie lewe rączki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest ten wzór 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)