Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 4 lipca 2017

Upichcone kartki:)

Witajcie:)
Na ten szalony pomysł w czerwcu wpadła Inka:) I dlatego na Rogatym pokazały się same kartki wykonane według przepisu:)
Ja w kuchni i owszem lubię szaleć i zbieram wszelkiego rodzaju książki kucharskie, przepisy, itp:) Ale pichcić w tworkach? Tego jeszcze nie próbowałam;) więc było to dla mnie wyzwanie
A skoro lubię gotować i miałam wyzwanie, to powstały dwie karteczki:) Niestety żadna bez haftu, bo mi jakoś nie pasował tym razem.

A oto przepis:
     Nasze danie główne? Oto przepis na czerwiec:
    3 różne papiery (plus baza)
    3 prostokąty różnej wielkości
    3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp)
    1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa, wycięta z wzoru np. pieczątki)
    1 napis
    1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie)





 

źródło stempelków i napisów na dole bloga

10 komentarzy:

  1. Obie kartki są śliczne, ale jednak bardziej do mnie przemawia ta pierwsza z misiem ;-) urocza jest :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki, ta z misiem super grafika ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakalca nie ma , karteczki pięknie wyrosły :-)
    Super są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Piękne karteczki Ci wyszły z tego przepisu - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. To tworkowe pichcenie wyszło ci bardzo dobrze Natalko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet dwa dania udało się przygotować? Super! Poczarowałaś w tej naszej rogatej kuchni ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepisowe karteczki pięknie upichcone! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)