Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 9 sierpnia 2017

Kartka ze szczeniaczkiem

Witajcie:)
Jak poprzednio pisałam, w weekend powstało kilka kartek, a wszystko zaczęło się właśnie od tej. Kartkę miałam przygotować na zaległe imieniny dla miłośniczki psów. W swoich zapasach znalazłam haft z tym pieskiem. Wykonałam go już dawno temu i czekał na swoją kolej:) Wzór dostałam od którejś z Was, ale wybaczcie to było tak dawno, że nie pamiętam;)
Wytycznych nie było żadnych, po prostu miała być kartka  z pieskiem. Dlatego robiąc tę kartkę pomyślałam, że mogę ją nieco dopasować do zabawy u AnGer:) I tak na literkę S mamy: serdeczne życzenia, scrapki, stempelki (te delikatne żółte wzorki na białym tle, na środku pod i nad ramką), słoneczny odcień żółtego, no i oczywiście szczeniaczek, czyli piesek:)


Ramkę mam od AnGer
Kwiatki powstały z obrazków Małgosi
Źródło napisu na dole bloga

12 komentarzy:

  1. Natalko hafcik słodki i pięknie oprawione w kartkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Bardzo Śliczna i słodka karteczka - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki szczeniaczek! Piękna kartka z nim powstała.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna ta Twoja karteczka :) ale tez mega pracochłonna ! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)