Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 13 sierpnia 2017

Krocznik zorzak (Idaea muricata)

Witajcie:)
Co to za tytuł? To nazwa motylka, którego wybrałam na zabawę u Danusi. Spodobał mi się jego wygląd, i chciałam wykorzystać jego ubarwienie.

tak wygląda
Znalezione obrazy dla zapytania fioletowy motyl gatunek

Najpierw nie miałam pomysł na tworka na zabawę u Danusi, a później postanowiłam, że potraktuję temat dosłownie. Dlatego chciałam wykonać haft motylka. Ten motylek to część wzoru, który znalazłam na stronie Haftix.Ze wzoru wzięłam ogólny wygląd motylka, gdyż zmieniłam jego ubarwienie i rozkład kolorów. Mój motylek nieco różni się od oryginału, ale przecież mieliśmy kolorki wykorzystywać, a nie kopiować motylki;)
Jak wiecie za fioletowym nie przepadam. Żółty kolor nawet lubię:)

Oto moja propozycja na zabawę u Danusi


 
Zastanawiam się czy ramki nie przemalować na biało. Jak myślicie?

Banerek do zabawy

15 komentarzy:

  1. Piękny motylek co do ramki to może faktycznie biała byłaby lżejsza, ale to tylko moje zdanie . Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft! :) Zdecydowanie przemalowałabym ramkę na biało - wtedy motyl będzie bardziej przyciągał wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyhaftowane Krocznik zorzak. Zawsze zastanawiają mnie takie fajne nazwy owadów.
    Na pewno ten śliczny haft będzie się jeszcze lepiej prezentował w Białej ramce. Będzie delikatniejszy.pozdrawiam serdecznie. Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bardzo lubię połączenie fioletu i żółtego :) Bardzo podoba mi się Twój motylek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwa może niezbyt pospolita, ale motylek ciekawy. Twój hafcik równie piękny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Cudowny Motylek, Tym bardziej mi się podoba bo ja uwielbiam fioletowy kolor A żółty też lubię , Ja ramkę bym pomalowała będzie bardziej ozdobna i motylek będzie bardziej widoczny - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny motylek. Myślę, że biała ramka to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylek pięknie ubarwiony ,zdecydowanie biała ramka doda mu uroku :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie odwzorowałaś kolorki motylka :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Natalia, prześliczny jest Twój hafcik z motylkiem, delikatny i subtelny a rameczka w tym kolorze moim zdaniem trochę go przytłacza. Jeśli decyzja należałaby do mnie pomalowałabym ramkę najpierw białą farbą, potem w kolorze szarym i zrobiłabym miejscami przecierki.
    Ale to tylko moja skromna sugestia - w każdym razie jaśniejsza ramka zdecydowanie lepiej wyjdzie w tym projekcie :-))) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny motylek, ramkę zrobiłabym jaśniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Motylek wygląda uroczo - ciemna ramka jednak trochę go przytłacza. Zgadzam się z przedmówczyniami - maluj.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ramka ramką...ale ile tu krzyżyków trzeba było nastawiać dla takiego efektu! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)