Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 1 sierpnia 2017

Misio Władek :)

Witajcie:)
Ale upał... nie lubię jak jest tak gorąco:( Już wolę jak jest za zimno niż jak jest za gorąco...

Dziś jednak chciałbym Wam przedstawić Misia Władka:) Miś powstał pod namiotem (w pewien deszczowy dzień) we Władysławowie, dlatego dostał takie imię:) Co prawda, pod namiotem udało mi się jedynie porobić poszczególne elementy. Nie miałam ze sobą dużej igły, więc zszywaniem zajęłam się już w domu. Po zszyciu misiek wydawał się goły;) więc dostał zielony sweterek:)
Do wykonania misia wykorzystałam dwa wzory: TEN i TEN.





 
Misio bez sweterka
 



 
Misio w sweterku



Misio Władek jest pierwszym misiem, którego wykonałam na szydełku. Zawsze chciałam takiego zrobić, ale jakoś nie było okazji. Teraz w Cyklicznym szydełku jest do wykonania niedokończony projekt. Ja takowych nie mam, więc mogłam zrobić coś co zawsze miałam w planach. Dlatego zrobiłam właśnie takiego misia:)
Idealny to on nie jest, i dobrze o tym wiem, ale jest mój:)
 

18 komentarzy:

  1. Misiu jest piękny i to najważniejsze:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Władziu :) a sweterek ma bardzo gustowny, chociaż tak teraz ciepło że może lepiej by mu było w kąpielówkach :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest superowy !! Bardzo udany debiut, gratuluje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj te upały, od trzech dni u mnie nie do zniesienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Władziu słodki i uroczy :) A w tym zielonym sweterku mu bardzo do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Misio uroczy i zdecydowanie do twarzy mu w tym kubraczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten misiak :) Faktycznie bez kubraczka taki golasek biedny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko! Ale piękny i słodki Władzio, Ja też nie lubię upałów - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się we Władku. To miłość od pierwszego zobaczenia go :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Władek jest uroczym misiaczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudowny, miło Ci poznać Władziu! Z pewnością zakumplowałby się z moim misiem ;) Dziękuje za udział w zabawie "Niedokończone projekty". Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)