Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 12 września 2017

Dziękuję!!

Witajcie:)
Dziś chciałabym Wam pokazać jakie cudne prezenty i kartkę otrzymałam z okazji moich niedawno obchodzonych okrągłych urodzin;)
Dziewczyny z całego serca bardzo bardzo Wam dziękuję za życzenia, prezenty, a przede wszystkim pamięć:)

Sami zobaczcie co do mnie z okazji zmiany kodu przyszło:)
(Kolejność przypadkowa)




 Ania zapamiętała, że bardzo spodobała mi się ta szara bransoletka;)








w paczce było dużo scrapków

 urocze magnesy
 cudna bransoletka
 kartka, inne przydasie i słodkości

Dziewczyny jeszcze raz Wielkie Dzięki!!!:)

7 komentarzy:

  1. Natalko, wszystkiego najlepszego na kolejne, równie piękne latka :-)
    Wspaniale Cię Dziewczyny obdarowały!

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat jeszcze raz Kochana :**** piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ,że mogłyśmy razem z Tobą świętować Twoje Święto :)
    Ładne kartki i urocze biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Wszystkiego Najlepszego, Prezenty śliczne dostałaś , te scrapki są piękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego. Przemiłe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ci wspaniałe prezenty! Gratuluję i składam najserdeczniejsze życzenia - wszystko, czego sobie życzysz, niech ci się spełni.:) Zmiana kodu z przodu - oj, czeka mnie to w przyszłym roku...;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)