Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 21 września 2017

Podwodna eksplozja kolorów

Witajcie:)
Po tytule już pewnie większość z Was wie, że dziś będą kolorki u Danusi:) We wrześniu miała być właśnie
podwodna eksplozja kolorów. Ja wybrałam haft i w sumie wyszły mi nadwodne stworzenia, bo motylki:) Wzór na motylka pochodzi ze strony Haftix.
Danusia dała nam do wyboru 4 wariacje kolorystyczne:
1.żółto-niebieskie
2.zielono-fioletowe
3.różowo-zielone
4.niebiesko-czerwone
Ponieważ nie mogłam się zdecydować, to zrobiłam 4 motylki, każdy w innej wariacji. Motylki wyhaftowałam 4 nitkami na plastikowej kanwie, wycięłam je i podkleiłam z tyłu filcem. Dodałam jeszcze wstążkę jako zawieszkę. Miała być przyklejona między kanwą i filcem. W jednym motylku wstążkę niechcący przecięłam jak docinałam filc. To musiałam ją usunąć. Teraz chyba przerobię go na magnez na lodówkę. Pierwszy raz tak wycinałam z kanwy i trochę krzywo mi chyba wyszło.
Ten wzór haftu przyjemnie i szybko się robiło. Na pewno jeszcze kiedyś po niego sięgnę:)

Oto moje motylki, które na czas sesji usiadły na roślinkach w domu.




Żółto-niebieski

Zielono-fioletowy

Różowo-zielony

Niebiesko-czerwony

Co do moich upodobań kolorystycznych, to z nich wszystkich jak wiecie uwielbiam zielony:) Choć niekoniecznie w takim połączeniu kolorystycznym. W sumie niebieski, żółty i czerwony to też fajne kolory. Za różowym i fioletowym nie przepadam. 

26 komentarzy:

  1. Jak tu nie podziwiać takich uroczych motylków?
    Pozdrawiam, Natalko.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ostatni dzień lata uczciłaś motylą rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podwodna eksplozja kolorów w nadniebnym wydaniu :) jak dla mnie super :) no i motylki to sama wiesz, że uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi motylkami ww wszystkich wersja kolorystycznych . I podoba mi się pomysł na magnesy.
    Hafty na kanwie plastikowej wycinamy po liniach siatki tu jest taki mini kursik
    https://www.kokardka.pl/33/kurs-haftu-na-kanwie-plastikowej
    Lub jeszcze tu fajnie to widać
    http://crochet.pl/2017/04/wielkanocna-pisanka-na-plastikowej-kanwie/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super motylki przyfrunęły do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Cudowne Motylki, Najbardziej mi się podoba Żółto - niebieski bo lubię jasne kolory - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Plastikowa kanwa? Ile to się człowiek dowie przy okazji tych zabaw. 😁
    No i poszalalas... wszystkie "rybki" na raz!. Brawo ty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eleganckie motylki :)
    Z doświadczenia wiem , że na plastikowej kanwie nie szyje się dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczne motylki :) na pewno umilą jesienno-zimowy brak motylki na dworze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne motyle, przerobienie ich na magnesy to świetny pomysł :) będą cieszyły oczy każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalko ale zaszalałaś,aż 4 motylki powstały ,no no,super.Takie rybki to ja lubię .
    Dzięki kochana za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę ryki zamieniły się w motylki:) Sliczne motylki, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne motyli. Piękna dekoracja z nich. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na zatrzymanie lata w tą deszczową chłodną jesień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądają wśród zieleni! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne i radosne motylki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. twoje "podwodne" motyli wyglądają szałowo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te motylki Natalko, to bardzo oryginalny pomysł. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniutkie motylki-jakie delikatne i ulotne - wspaniały pomysł w zestawieniach kolorystycznych. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)