Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 10 października 2017

Owalne koszyczki

Witajcie:)
Dawno nie było tu papierowej wikliny. Dlatego dziś chciałabym Wam pokazać dwa owalne koszyczki, które wykonałam już jakiś czas temu. Koszyczki są różnej wielkości. Białe, a dla kontrastu mają czarną wstążeczkę w kropki. Lubię robić koszyczki w takich kształtach.









10 komentarzy:

  1. Fajnie wyszły te koszyczki.. a ja tak dano niczego nie uplotłam :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super:)
    chciałabym się nauczyć takie wyplatać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko, urocze koszyczki, bardzo fajnie pasuje do nich ta wstążeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wiklinowe koszyki, Twoje piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Bardzo piękne i przydatne koszyczki- Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne! U mnie jakos leży i kwiczy papierowa wiklina....a szkoda!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)