Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 13 listopada 2017

Słoik pozytywnych myśli

Witajcie:)
Na wykonanie takiego słoika wpadła Ania S z Płonących Motyli :)
Za Jej pozwoleniem odgapiłam pomysł i stworzyłam słoiczek, który powędrował na prezent:)
Niestety jak już przysiadłam do wykańczania słoika, to się okazało, że mam za mało kartek z pozytywnymi cytatami. Zajęły one połowę słoika. Dlatego wpadłam na pomysł, by uzupełnić go cukierkami. To tak na wszelki, jak cytat nie pomoże to wsparcie słodkością na pewno;)
Sama w decu nie działam, więc moje tworki z udziałem dekoracji serwetkami nie są idealne, baa nie są nawet zbliżone do bardzo dobrych. Ale liczą się chęci i własne wykonanie;)
A słoiczek bardzo się podobał, a to najważniejsze:)









13 komentarzy:

  1. najważniejsze ,że się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie podoba się taki słoiczek. Bardzo oryginalny na upominek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-) i pomysł, i wykonanie :-)
    Idealny na drobny prezent :-)
    Wyszło Ci pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tymi pozytywnymi myślami a słoiczek w decu jest świetny , i wcale bym nie powiedziała, że masz mało do czynienia w tej technice. Wg mnie jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prace mają niesamowity urok:) Robione z myślą o konkretnej osobie, słodkie, z pozytywnymi i mądrymi myślami... świetny pomysł Natalko. Fajny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Śliczny słoiczek, I fajny pomysł z tymi pozytywnymi myślami - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoiczek jest super, Natalko. A złote myśli i cukierki to coś dla ciała i dla ducha.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana najważniejsze są chęci :* a słoik według mnie wyszedł Ci śliczny :) i najważniejsze, że się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)