Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 28 sierpnia 2016

Urodzinowa Rozdawajka:)

Witajcie:)
Tak jak obiecałam w rocznicę bloga:) W dniu swoich urodzin ogłaszam Rozdawajkę:) która jest właśnie z okazji 3 latek bloga i kolejnych już moich urodzin;) Oj Kochana to ostatnie urodziny z 2 z przodu. ledwo się do niej przywiązałam,a już mi chcą ją odebrać:( ;)

Zacznę od najprzyjemniejszej części, a mianowicie od nagrody;)
Nagrodą będzie wianek, który pokazywałam poprzednio. Tylko dodałam do niego kilka mniejszych kwiatków. też szydełkowych.
 Nagroda:



Mam prośbę, by do zabawy zapisywały się TYLKO osoby, którym wianek naprawdę się podoba i chcą powiesić go u siebie w domu:)

Banerek:
 

Kilka zasad:

1. Proszę pozostawić pod tym postem komentarz z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w zabawie. Zamieśćcie proszę również link do swojego bloga, bym łatwiej do Was trafiła :)

2. Proszę podlinkowany banerek (zdjęcie na górze) umieścić na swoim blogu na pasku bocznym (będę to sprawdzać w czasie zaglądania do Was:) ). Można również wspomnieć o zabawie w osobnym poście, lecz nie jest to wymóg

3.Przy okazji zabawy możecie zostać u mnie na dłużej jako Obserwatorzy, ale nie wymaga tego udział w zabawie. Zostań ze mną tylko jeśli moje prace Ci się podobają:)

4. Zabawa jest dla posiadaczy bloga, którzy systematycznie je prowadzą (przynajmniej 3 posty na miesiąc)

5.Wysyłam tylko na terenie Polski. Jeśli masz rodzinę lub przyjaciół tutaj to możesz podać ich adres:)

6. Zanim się zapiszesz zajrzyj TUTAJ i zapoznaj się z opisem nagrody

7. Zastrzegam sobie prawo do zmiany zasad lub zmiany terminu. Tylko z przyczyn niezależnych ode mnie.
 
Oczywiście do nagrody coś dorzucę:) Niespodziankę:) 

Losowanie odbędzie się w ciągu tygodnia od zakończenia zabawy. (To tak na wszelki jeśli się coś nieprzewidzianego stanie) Postaram się oczywiście szybciej wylosować zwycięzce;)

Zabawa trwa od dziś tj 28.08 do 16.10.2016r

Serdecznie zaprasza:)
Jest ktoś chętny??:)

26 komentarzy:

  1. Jaaaaaa jestem chętna :) wianek jest piękny :* a dodatkowe różyczki tylko dodały mu uroku Kochana :*
    Z okazji urodzin życzę Ci Kochana raz jeszcze duuuuuuzoooo miłości i spełnienia marzeń :* a blogasowi wielu latek jeszcze :*
    Buziaki :*
    Banerek dorzucę po powrocie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętnie stanę w kolejce. Może szczęście się do mnie uśmiechnie. Banerek zamieszczony.
    Z okazji urodzin życzę Ci kolejnych twórczych pomysłów ,nieustającej weny, szczęścia, radości, miłości i uśmiechu. Oraz kasy na realizację marzeń.

    http://zakletaigielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin zarówno Twoich, jak i bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana naj naj w dniu Twoich urodzin :)🎂

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Wszystkiego Najlepszego z Okazji Twoich Urodzin i bloga również - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja przesyłam najlepsze życzenia urodzinowe :) niech blog rozwija sie a Ciebie niech nie opuszcza wena !!! No i mnóstwa radości i uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe! Chętnie wezmę udział w zabawie, bo wianek cudowny - tak mistrzowsko wypleciony! Pozdrawiam:)
    www.kicikicitata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji twoich urodzin i urodzin bloga. Żeby wena twórcza nigdy cię nie opuszczała 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego Natalko :) Serdeczne życzenia :) Oby jeszcze więcej takich rocznic przed Tobą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek jest cudny i chętnie go przygarnę :).

    Miejsce na drzwiach już czeka, bo super się wkomponuje w jesienne klimaty :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! a co do wianeczka to chętnie go przygarnę, miejsce dla niego się zawsze znajdzie :) pozdrawiam ciepło :) ps banerek u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak ten post mógł mi umknąć. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po Twój piękny wianuszek. Banerek zabieram do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, jeszcze mnie tu nie ma? Już jestem i chętnie biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://rudamamaijejpasje.blogspot.com/ Serdecznie pozdrawiam i życzę wszelkiej pomyślności na dalsze twórcze lata:)

      Usuń
  14. Dużo nie gasnącej pasji życzę, zarówno dla Ciebie jak i bloga :):)
    Ustawiam się w kolejkę po wianek - jest oryginalny i fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Natalko, co prawda na samym końcu, ale ustawiam się w kolejce po tę ,zdobycz";) W dniu urodzin (bo jeszcze zdążyłam)życzę Ci spełnienia najskrytszych marzeń;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj i sie spóźniłam :( A taki śliczny ten wianuszek. Już gratuluję szczęściarze która go wylosuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)