Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 16 marca 2017

Zaległe podaj dalej

Witajcie:)
Z przyczyn różnych "Podaj dalej", w którym brałam udział się delikatnie przeciągnęło. Ale w końcu udało się otrzymać z niego paczuszkę, więc mogę przekazać zabawę zalej :) Tym razem bawiłam się u Agaty 








Bawimy się dalej??


Jak tradycja każe teraz ja przekażę dalej:) Pierwsze dwie osoby, które wyrażą chęć udziału w komentarzu pod tym postem, otrzymają ode mnie w ciągu roku drobny upominek :)
Pamiętajcie, że zgadzając się na udział zobowiązujecie się na wysłanie paczuszki do kolejnych dwóch osób. Dlatego niech Wasza decyzja będzie przemyślana:)
Wysyłam tylko na terenie Polski
 Ktoś chętny? :)



14 komentarzy:

  1. Paczuszka super, fajne prezenty dostałaś. Dziękuję za zaproszenie ale w tej zabawie nie biorę udziału .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty ! Czy ja dobrze wypatrzyłam haftowany obrazek ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent, ten piesek jest uroczy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Śliczny prezent dostałaś, Piesek jest bardzo ładny, I te kwiatki są śliczne - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy prezent dostałaś Natalko.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty otrzymałaś. Haftowane upominki są zawsze od serca więc tym bardziej cieszą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj:) Wybacz, że tak prosto z mostu, ale trafiłam do Ciebie od Lidzi z Misiowego zakątka, gdzie napisałaś, że czekasz na kogoś do podaj dalej. Stwierdziłam, że zerknę z ciekawości..i widzę..piękne prace, więc jak się zgodzisz, to chętnie się zgłoszę do podaj dalej i zostanę na dłużej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam, rozgość się u mnie :) Dziękuję za udział w zabawie, proszę o maila z adresem :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Zgłaszam się i ja do podaj dalej :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)