Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 29 czerwca 2017

Kartki u Ulki

Witajcie:)
Rzutem na taśmę w tym miesiącu he he, ale zdążyłam:)
Na czerwiec Ulka zaproponowała, by kartka bożonarodzeniowa była z ptaszkiem.
Pierwszą kartkę zrobiłam z haftem według TEGO wzoru, a drugą z grafiką od Gosi.





14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Przeważają zielone kolorki, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ptasie kartki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Obie karteczki są Cudowne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna interpretacja wyzwania czerwcowego :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko, piękne karteczki;) I cieszę się, że skorzystałaś z mojego rysunku;) Myślałam, że nikt tam nie zagląda... Zmotywowałaś mnie do rysowania;) Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie śliczne, ale jakoś ten na choince do mnie bardziej przemawia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie karteczki śliczne, ale ta z choinęczką i ptaszkiem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)