Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 18 czerwca 2017

Kula na stojaku

Witajcie:)
W maju miałam kolejne prywatne wyzwanie, a mianowicie miałam zrobić stojak z kulą z kwiatami z bibuły. Miał to być prezent dla Ślubny, wręczony zamiast tradycyjnych kwiatów.
Stojak wykonałam według kursu Ani Krućko, choć szczerze mówiąc tyko zajrzałam do Niej by sprawdzić co i jak zrobić, bo mój stojak nieco się różni od oryginału.
Stojak miał być barwiony kawą, a kwiatki miały być jasne. Dlatego wybrałam bardzo jaśniutki żółty, biały, i dla kontrastu brązowy. Według mnie, bez tego brązu, to kwiatki byłyby mdłe i mało wyraźne. Niestety nie miałam żadnej serwetki ślubnej, więc na dnie stojaka są różyczki. Co by je rozjaśnić, trochę pochlapałam białą farbą. Brzeg udekorowałam falbanką z koronki.
Mnie się efekt podoba, osobie, do której trafiła również:) Mam nadzieję, że i Młodym przypadnie do gustu:)






6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i oryginalny prezent :)
    Brąz pasuje do kwiatów jak najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Prześliczny jest ten koszyczek, Kolory piękne dobrałaś, Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na prezent ślubny zamiast kwiatów! Bardzo oryginalny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)