Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 25 czerwca 2017

Lazurowe kolczyki

Witajcie:)
W tym miesiącu Danusia sama przywołuje nam wakacje:) Mamy zrobić lazurową pracę.
Ja postawiłam na kolczyki z kordonka. Wzór jakiś czas temu znalazłam TUTAJ i od razu mi się spodobał, tylko czekał na odpowiednią okazję.
Ja wybrałam wersję w 100% lazurową:)
Co do kolorku, to lubię takie jasne odcienie niebieskiego, turkus, lazurowy, itp.









A Wy co myślicie o takich kordonkowych kolczykach?

 

Przy okazji chciałabym przypomnieć o moim PODAJ DALEJ. Nadal są miejsca dla chętnych :) 

P.S. Ponieważ ja za tego rodzaju biżuterią nie przepadam. Kolczyki szukają nowej Właścicieli:) Chętnych proszę o kontakt:)

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne , śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, lazurowe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Bardzo fajny wzorek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Cudowne kolczyki, A kolor jest przeuroczy, Wzór też jest ładny - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki piękne :-)
    Co do koloru, to w pełni się z Tobą zgadzam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki i jak najbardziej pasują do letnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalna biżuteria, takiej nigdy za wiele. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki jak wakacyjne niebo :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne idealne na lato pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne, najmodniejszy kolor na to lato. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne idealne na letnie dni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor faktycznie śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ażurowe i delikatne kolczyki -prześliczne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)