Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 3 lipca 2017

Arbuzowa bransoletka

Witajcie:)
Oj dawno nie było u mnie na warsztacie koralików TOHO. W tym roku, to chyba jeszcze nie robiłam żadnej bransoletki metodą koralikowo-szydełkową. Dlatego jak przeczytam o wyzwaniu  kolorystycznym w KTM, to postanowiłam zrobić właśnie bransoletkę. taką specjalnie dla siebie na lato:) Nie znalazłam żadnego odpowiadającego mi wzoru, więc sama go sobie rozrysowałam.
Ponieważ nie miałam końcówek do bransoletek, a nie chciałam, by ta leżała nieskończona w sztufadzie, to nadziałam ją na drut pamięciowy (podpatrzone u Ani S)
Zastanawiam się tylko, czy nie dać karabińczyka, jak myślicie?

Oto moja bransoletka







A taka była kombinacja koralików

12 komentarzy:

  1. Bardzo piękna bransoletka Kochana :* idealna na lato. Jak Ci się trzyma bez karabińczyka to nie musisz go dawać. No chyba że dla pewności coby nie zgubić. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka Natalio, bardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę się powtarzać , ale naprawdę ładna bransoletka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Urocza Bransoletka - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :-) super dobrałaś kolory i śliczny wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, soczyście słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, tez taka chce :) dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam, życzymy powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna bransoletka, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)