Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 18 lipca 2017

Zabawa z określeniami - Wyzwanie IV

Witajcie:)
Na ten miesiąc Dasanda wraz ze swoim Synkiem wymyśliła takie określenia:
Czerwony
Marzenia
Brum Brum
Postanowiłam wykonać kartkę ślubną


Czerwony- koronka z kwiatków na dole nad napisem
Marzenie- czyż ślub nie jest marzeniem dla wielu? Dla mnie na pewno;)
Brum Brum- to chyba widać;) Jest na kartce autko

11 komentarzy:

  1. Super :) Pasuje idealnie do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie opracowałaś temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka.
    To mnie natchnęłaś refleksją: czy ślub jest moim marzeniem...?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe rozwiązanie i zrealizowanie zadania. Wyszła śliczna ślubna kartka :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie sobie poradziłaś z wyzwaniem kartka prezentuje sie znakomicie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Bardzo Śliczna karteczka - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)